از همه جا

طرز تهیه کوکو مرغ

طرز تهیه کوکو مرغ:

مواد لازم

فیله مرغ:5عدد(میتونید سینه مرغ رو جایگزین کنید)

سیب زمینی متوسط:2عدد

پیاز متوسط:2عدد

تخم مرغ درشت:4عدد

فلفل دلمه خرد شده:1/3لیوان

پنیر پیتزا:نصف لیوان

نمک و ادویجات:فلفل سیاه،زردچوبه،کاری،زنجبیل،دارچین:به مقدار لازم

14 اعجاز علمی قرآن در تفسیر نمونه

در زیر 14 اعجاز علمی قرآن در تفسیر نمونه تقدیم می گردد.

 

در آیات متعددی از قرآن کریم به مباحث علمی اشاره شده است. از آنجا که برخی از این اشارات علمی در زمان نزول قرآن کشف نشده بود و بشر قرن‌ها بعد به بخشی از آنها پی برد، طرح این مطالب علمی در قرآن، اخبار غیبی و اعجاز علمی این کتاب آسمانی محسوب می‌شود. در تفسیر نمونه ذیل آیات علمی قرآن، اکتشافات و علوم روز مورد توجه بوده و اعجازهای علمی آن‌ها مشخص گردیده است.

در این مقاله آیاتی که در تفسیر نمونه سخن از اعجاز علمی آنها به میان آمده است، گردآوری و در پاره ای از موارد تحلیل شده است.

طرز تهیه “کباب چنجه” با گوشت گوسفندی

یکی از غذاهای فوق العاده خوش طعم و اصیل ایرانی چنجه است کباب چنجه یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین کباب نای

مواد لازم برای کباب چنجه

فیله یا ران گوسفند به همراه مقداری دنبه: 1 کیلو گرم

روغن زیتون: 2 تا 3 ق غ

پیاز: 2 عدد

فلفل دلمه ای: به مقدار کافی

لیمو ترش: 2 تا 3 عدد

 نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

 ماست: به میزان مناسب

 

 

مهره مار؛ خواص، روش تشخیص اصل بودن و اعتبار آن

مهره مار چیست و چه خواصی دارد؟ در بسیاری از کشورهای آسیایی جهان سوم و همچنین در ایران، اعتقادات و باورهای ماوراءطبیعی بسیاری نسبت به برخی اشیاء و موجودات وجود دارد. یکی از این اشیاء مهره‌های مار است. این مهره در حقیقت قسمتی از بدن مارهاست که در هنگام جفت‌گیری از آن‌ها جدا می‌شود. بسیاری اعتقاد دارند که مهره‌های مار خواص بسیاری دارند و حتی می‌توانند سرنوشت انسان‌ها را نیز تغییر دهند.

دانستنی جالب و کوتاه

دانستنی های عجیب اما واقعی

تا به امروز تنها 0.001٪ از موجودات جهان مورد مطالعه قرار گرفته اند یعنی این جهان هنوز اسرار پنهان زیادی دارد و شاید به همین دلیل است که هیچ شخص زنده ای نمی تواند همه چیز را درباره ی این سیاره بداند.

ما در این مقاله از سایت کوکا بیش از 50 دانستنی جالب و خواندنی و البته علمی برای شما گردآوری کرده ایم که ممکن است پس از خواندن آنها با صدای بلند بگویید : نه بابا!!!!!! 😳

– دندان های حلزون سخت ترین جسم در دنیا می باشد! قدرت این دندان ها به قدری زیاد است که می توانند سنگ ها را نیز خورد کنند!

– بلندترین مردان جهان در هلند زندگی می کنند، متوسط قد آن ها 183 سانتیمتر است، بلندترین زنان جهان در کشور لتونی هستند، متوسط قد آن ها 170 سانتیمتر است.

– در قرون وسطی گوشواره بیشتر توسط مردان استفاده می شد و زنان تمایل به استفاده از گوشواره نداشتند چون کلیسای کاتولیک سوراخ کردن گوش را ممنوع کرده بود.